Makan prosperity ayam


Hari tu(dah lama dah) saya baru balik daripada bangi pergi beli barang nasyran.
Waktu balik mak singgah isi minyak yang ada mekdi kat highway TPM.
Pastu saya telefon kakcik nak tanya dia nak apa pastu dia cakap nak prosperity ayam,apabila saya dengar kakcik cakap macam itu saya pun nak prosperity ayam.
Pastu mak kasi saya makan juga.

 

 
ni waktu kitaorang tengah buang sayur.

2 orang baik cakap-cakap:

Mario on February 16, 2010 at 4:30 AM said...

dah hagak dah tak makan sayur... ekeke

Baby Izzah on February 16, 2010 at 1:55 PM said...

macam mana uncle boleh agak yang kitaorang tak makan sayur?

Orang Baik

 

A Cat Lover