Sukan saringan


Hari tu(dah lama dah) saya yang berat 50 kg boleh dapat top 3 bila lumba lari.
Saringan saya semuanya berat 20-40 kg je tapi saya tetap dapat kalahkan mereka.
Acara 100 meter saya dapat nombor 2,200 meter saya dapat nombor tiga dan 4x100 saya dapat nombor 2.
Hari Isnin minggu depan pula ada 4x200 dan saya berharap dapat nombor top 3 lagi supaya cikgu tak tukar orang.
Mulanya cikgu cakap saya masuk tiga acara saja iaitu 100,200,4x200 meter dan tiba tiba ada seorang pengawas beritahu saya yang saya masuk 4x100 meter.
Memang saya rasa sangat gembira kerana saingan saya ramai yang tidak boleh kalahkan saya.
Semoga sukan tahunan nanti rumah sukan hijau akan menang.
APA YANG PENTING?
HIJAU POWER!
APA YANG PENTING?
HIJAU POWER!
WONDER HIJAU (2X)
KAMI DATANG MEMBANTU RUMAH SUKAN  YANG KESUSAHAN
KAMI TAK BESAR DAN KAMI TAK KUAT
BILA BEKERJASAMA SEMUA JADI MUDAH
YEAHH RUMAH HIJAU YEAHH.

1 orang baik cakap-cakap:

missaussie on February 19, 2010 at 3:41 PM said...

lawak macam biawak lagu tema rumah hijau yang baby reka ni!

:P

Orang Baik

 

A Cat Lover