25 May 2009


Saya akan menghadapi PKSR 1 pada minggu depan.
Saya harap saya akan berjaya.
Saya takut sangat apabila peperiksaan tersebut akan datang minggu depan.
Saya sebenarnya tak bersedia lagi sebab tu saya takut.
Tapi saya akan berusaha bersungguh-sungguh.
Doakan saya tau.
Sekarang saya kena tidur sebab esok saya sekolah pagi.
Kakcik saya dah nak ketuk kepala saya kalau saya tak tidur.
Dia garang dan dia ugut nak beritahu abang saya yang nama Ustaz Abu yang saya belum tidur.
Ustaz Abu lagi garang.
Kalau dia tahu saya belum tidur mesti dia datang dan belasah saya.
Okeylah, saya nak tidur sekarang, kakcik ada kat sini pula, nanti dia pukul saya.
Selamat malam.

7 orang baik cakap-cakap:

PiNk ButTeRfLy on May 21, 2009 at 1:19 PM said...

belajar lah kalau nak periksa.
lagu bunkface boleh hafal, mesti lah pelajaran pun boleh hafal jugak.
baby hafal lah sifir ikut rentak lagu situasi.
hahahaha..

PiNk ButTeRfLy on June 4, 2009 at 4:02 PM said...

baby kekasih japri!

missaussie on June 16, 2009 at 3:55 PM said...

baby.. baby.. baby

missaussie on June 16, 2009 at 3:56 PM said...

kesiannya baby ni..
semua adik beradik ganas-ganas..
mesti baby sentiasa hidup dalam ketakutan kan?
tapi kenapa baby tak kurus-kurus jugak ye?
makin gems la pulak..
heran betul kakak..

PiNk ButTeRfLy on June 16, 2009 at 4:23 PM said...

baby memang la hidup dalam ketakutan.
bila dah takut baby suka makan banyak-banyak sebab nak hilangkan takut dia.
sebab tu baby gems.
hahahahahahahahaha!

Butterfly Cat on June 26, 2009 at 12:39 PM said...

Selamba je nak kata baby gemuk.
Jaga kakak dengan kakcik.
Nanti baby kerjakan korang berdua.

Butterfly Cat on December 20, 2009 at 12:17 AM said...

Kakcik ni kang baby kahwinkan kakcik ngan japri baru tahu.

Orang Baik

 

A Cat Lover