Selamat Hari Raya Aidil Adha


Selamat Hari AidilAdha semua.
Best tak AidilAdha kali ni?Saya pula tak best sebab tak dapat tengok lembu kena "sembeleh". Betul ke saya eja sembeleh =)
Tadi saya rembat nasi ngan rendang mak bukan rendang tok ye.
Pastu saya rembat laksa sampai tulang pun tersekat kat tekak sampai sekarang tak boleh keluar.
Kakcik: Tu lah siapa suruh makan banyak laksa tadi.
Baby: Ustaz Abu yang suruh makan banyak jadi salahkan Ustaz Abu.
Baby: Mari kita kerjakan Ustaz Abu beramai ramai dush sana dush sini tu bunyi Ustaz Abu kena pukul.hahahaha.

10 orang baik cakap-cakap:

Mario on November 29, 2009 at 3:17 AM said...

baby...tak baik pukul ustaz...haha
mcm salah je eja sembeleh...haha

PiNk ButTeRfLy on November 30, 2009 at 11:10 AM said...

baby mane berani pun nak wat ustaz abu.

mario, ustaz abu tu our big bro. hehe..

missaussie on December 1, 2009 at 10:14 AM said...

baby tipu la.. baby tersekat tulang tu sebab gelakkan abang cat kuat sangat sampai ternganga mulut.. kira tu balasan Tuhan la kat baby.. lalalalala~

Butterfly Cat on December 2, 2009 at 8:31 PM said...

Eleh baby tak tipu sebab Ustaz Abu tu yang suruh makan banyak walaupun baby ambil sikit.
Kakak kenapa baby gelak kat bang cat baby lupa sebab apa baby gelak kat dia.

SukaSukalensa on December 3, 2009 at 11:50 PM said...

ko siap la baby..tido lambat ko kene tepuk kat kepale

missaussie on December 5, 2009 at 9:24 AM said...

baby kan suka cari pasal dgn abang cat.. jadi dapat la balasan dari tuhan.. hohohoho..

habisla baby, ustaz abu dah bersuara kat sini.. kantoi baby suka tidur lambat dok layan internet..

hohohohoho..

Butterfly Cat on December 20, 2009 at 12:07 AM said...

Janganlah marah Ustaz Abu yang comel macam doraemonkan.
Baby pula comel macam doralinkan.

Baby Izzah on December 25, 2009 at 7:49 PM said...

Abang cat miau miau tu yang suka buli baby.

missaussie on December 26, 2009 at 3:53 PM said...

tak malu baby ni bajet comel macam doralin.. baby tu suka panggil dia miau miau sebab tu baby kena buli.. memang melampau macam kuih pau la baby ni..

Baby Izzah on December 26, 2009 at 6:37 PM said...

Amboi cakap kat orang ye.
Nanti baby buli Nasyran bila dia besar nanti.

Orang Baik

 

A Cat Lover