Intervensi 2


Kenapa darjah 6 ada exam yang mengejutkan?
Tadi kat sekolah cikgu ada cakap esok ada exam intervensi 2.
Saya sekelas pun terkejut.
Kenapa terkejut cuba teka?hehehe
Sebab cikgu kata exam minggu depan.
Kitaorang pun belum sedia apa apa lagi.
Tapi cikgu cakap soalannya macam intervensi 1 nasib baik saya masih simpan
lagi kertas tahun lepas punya kalau tidak tak tau lah apa saya nak jawab nanti.

2 orang baik cakap-cakap:

Mario on January 27, 2010 at 8:16 AM said...

intervensi ni hape?uncle tak tau la...winda tk penah citer ni...jaga dia...nnt uncle nk tanya dia...

Baby Izzah on January 27, 2010 at 8:12 PM said...

intervensi ni ialah ukian yang akan diadakan sebelum UPSR nanti lah uncle.
Takkan winda tak cerita kat uncle kot sebab intervensi 1 masa tahun lepas punya.
uncle takde check ke winda punya kertas peperiksaan?

Orang Baik

 

A Cat Lover