Tak adil


Cikgu Islamudin memang cikgu yang paling saya tak suka.
Kenapalah dia yang kawal bahagian lumba lari rumah sukan saya.
Saya penat penat dah masuk 4 acara tiba dapat satu je.
Yang 4x200 meter saya bagi kat Alia sebab saya tak datang saringan hari tu.
Jadi saya masuk 100,200 ngan 4x100 meter je.
Tiba hari sukan cikgu kata saya masuk 100 meter sahaja.
Saya pun tak puas hatilah sebab saya penat penat je lari laju laju tapi dapat satu je.
Cikgu Islamudin cakap dia tak datang saringan 4x100 cikgu tak datang.
Pastu cikgu bagi acara tu dekat musuh saya iaitu Alia.
Saya terus terkejut sebab Alia orang 6 paling laju dalam rumah sukan saya manakala saya nombor 4.
Cikgu kata kalau 100 meter saya dapat nombor 1,2,3 cikgu akan tukar saya ngan Alia.
Tapi saya dapat nombor 5.
Itu pun dah dikira bagus sebab saya kalahkan Tina orang yang sangat laju sampaikan Shafiqah Mizan pun tak boleh nak kalahkan dia.(orang yang ketiga paling laju dalam rumah sukan hijau)
Tina seorang kawan yang sangat baik dengan saya.
Dia pun tak puas hati sebab Alia yang lari.

2 orang baik cakap-cakap:

Mario on March 13, 2010 at 5:19 AM said...

ekeke,,,mcm tk laju je baby lari...ekeke

Baby Izzah on March 14, 2010 at 7:08 AM said...

mana ada baby tak laju.
tapi saingan baby semuanya power power.

Orang Baik

 

A Cat Lover