Balasan Sebab Tak Nak Dengar Cakap


Ni sebab tak nak dengar cakap kakcik ngan bajim.
Kakcik ngan bajim suruh saya mandi tapi saya degil nak tengok tv.
Sambil tengok tv saya pun layan lah satu cawan air sejuk.
Pastu cawan tu pecah terkena kaki saya sampai darah keluar tak terhenti.
Dahlah saya minum guna cawan anlene saya yang saya sayang.
Dahlah tengah sakit pastu kehilangan barang kesayangan pula tu :( huhuhu.
Lepas tu saya terus pergi mandi sebab diaorang semua dah membebel.

14 orang baik cakap-cakap:

NiNa' on December 28, 2009 at 2:50 AM said...

hehehe...~

PiNk ButTeRfLy on December 28, 2009 at 3:50 AM said...

haha.. ape la baby ni.

tu la, lain kali dengar cakap kakcik n bajim.

dah la tu cawan anlene ayah tau, baby gune pastu bagi pecah lak.

missaussie on December 28, 2009 at 1:02 PM said...

nasyran cakap: kesian ashu..
kakak cakap: padan muka..

touyakaruma on December 28, 2009 at 7:35 PM said...

hehehehe kecian dier

Mario on December 29, 2009 at 1:31 PM said...

ala...mesti kakcik punya pasal kan cawan tu jatuh... kakcik!!! ganti blk.... huhu

Baby Izzah on December 29, 2009 at 7:50 PM said...

alaa kak nina jangan lah ketawakan saya.huhuhu

Baby Izzah on December 29, 2009 at 7:51 PM said...

mana ada itu cawan anlene baby lah kakcik ayah cuma minum susu anlene je lah.

Baby Izzah on December 29, 2009 at 7:52 PM said...

terima kasih lah abang touya tumpang kesian sekali ye.

Baby Izzah on December 29, 2009 at 7:55 PM said...

betul kata mario tu sebab kakcik dah baca doa supaya cawan tu pecah.
kakcik dengar tu nanti ganti balik.

Baby Izzah on December 29, 2009 at 7:57 PM said...

Kakak ni selamba je kata padan muka kat baby.
takpe nanti baby suruh nasyran sokong mu.

PiNk ButTeRfLy on December 29, 2009 at 9:15 PM said...

baby! selambe je kate kakcik doa cawan tu pecah.

majuk la camni. taknak kawan baby dah.

kepada semue, dalam mase 3 hari, baby dah pecahkan 4 cawan.

Baby Izzah on December 30, 2009 at 3:57 AM said...

janganlah tak kawan baby nanti baby nak kawan ngan siapa?
janganlah bagitahu yang baby dah pecahkan 4 cawan dalam masa tiga hari:(

PiNk ButTeRfLy on December 30, 2009 at 1:02 PM said...

haha.. baby ni cepat touching la, suke je emo.

kakcik kawan je la ngan baby, senang sikit nak buli baby nanti. haha..

ooopppss.. dah terbagitau la. i'm sorry! (gaya amir mintak kene lempang).

Baby Izzah on December 30, 2009 at 10:50 PM said...

berani ke buli baby.
bukan ke kakcik yang selalu kena buli ngan baby?
kalau baby suruh kakcik cakap baby ni adik yang baik kakcik pun cakap lah baby ni adik yang baik sebab kakcik takut kena pukul ngan baby kan.
betul kata kakcik sebab amir memang minta kena lempang laju laju jangan lempang perlahan lahan.
hahahahahahahahahaha.

Orang Baik

 

A Cat Lover