Nasyran Al Fath


Tu lah nama anak kakak.
Nak tengok tak gambar dia?
Mesti semua nak tengok, kan?



Tengok mata dia, macam mata dalam cerita The Covenant.
Nanti saya letak lagilah gambar dia.
Tungguuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 orang baik cakap-cakap:

CikMin on December 27, 2009 at 10:02 PM said...

alololo nomey..tahniah tuk kakak u ye...

Mario on December 27, 2009 at 11:13 PM said...

dia pggil baby pe?maksu? huhu...baby dah jd maksu...

PiNk ButTeRfLy on December 28, 2009 at 1:53 AM said...

baby! nape baby kate mate nasyran macam dalam cite the covenant?

jahat la ashu ni, selambe je.

Baby Izzah on December 28, 2009 at 2:12 AM said...

Terima kasih lah cakap si kecik ni comel.

Baby Izzah on December 28, 2009 at 2:13 AM said...

Tak lah mario dia panggil ashulah.

Baby Izzah on December 28, 2009 at 2:14 AM said...

cuba kakcik tengok mata dia tu macam mata caleb the covenant lah.

NiNa' on December 28, 2009 at 2:50 AM said...

hehehe.. comel je~

Baby Izzah on December 28, 2009 at 3:04 AM said...

comel macam ashu dia. hehehe..

icelemon on December 28, 2009 at 1:03 PM said...

hehehhe comei nyer...
cak baa..cak baaa.....

Baby Izzah on December 30, 2009 at 4:01 AM said...

aah betul kata icelemon tu sebab si kecik tu sangat comel kalau kat luar.
kenapa kena ada cak baa.. cak baa.....

Orang Baik

 

A Cat Lover